Betingelser for køb ved Aktiv Førstehjælp

Leverings og betalingsbetingelser

Bestilling

  • Når detaljer for bestilling af kurset er på plads fremsendes en ordrebekræftelse på email, hvorefter aftalen betragtes som bindende.
  • I forbindelse med en bestilling af et kursuforløb bør du være opmærksom på firmaets persondatapolitik.
    Ved gennemførelsen af en bestilling betragtes persondatapolitikken som accepteret.

Afbestilling

  • Kurset kan afbestilles vederlagsfrit indtil 4 uger før første kursusdag.
  • Afbestilles kurset fra 2 til 4 uger før første kursusdag, faktureres kunden 50% af det fulde kursusbeløb.
  • Afbestilles kurset indenfor 2 uger før første kursusdag, faktureres kunden det fulde beløb.

Aflysning

  • Aktiv Førstehjælp forbeholder sig retten til akut, at aflyse et kursus i tilfælde af sygdom hos instruktøren eller dårligt og ufremkommeligt vejr.
    Kunden vil herefter blive tilbudt en ny kursusdato.

  • I tilfælde af akut aflysning gives ikke refusion eller rabat.

Betaling

  • Efter afholdt kursus fremsendes faktura via email, hvis ikke andet er aftalt.
  • Betalingsfrist for købet fremgår af den fremsendte faktura, men er som udgangspunkt altid 10 dage netto.
  • Ved manglende betaling følges rykkerprocedurer fra forbrugerombudsmanden. Rykkergebyret er fastsat til 100kr.

Aktiv Førstehjælp
v.André Bjørn Nielsen

Okapivej 9
8960 Randers SØ

Tlf. 40 35 11 61
E-Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.